A felső raktér egy 60 méter hosszú hangárméretű terem, szélessége(magassága) 10 méter, magassága(szélessége) 23 méter. 3 bejárata van. A tat felől haladva a nagy rakodó ajtón úszunk be 30 méteres mélységben a csontkamion fölött.
A kamiontemető fölött úszva arra leszünk figyelmesek, hogy a fény eltűnik és csak enyhe kék derengés szűrődik be mögöttünk. Sejtelmes homály burkolja az itt roskadozó, a kintiekhez képest meglepően jó állapotban lévő kamionokat. Körülbelül 40 méter után mikor jobb oldalunkon egy kamionba ütköznénk 28 méteren megtaláljuk a liftaknát, mely a rakodódaru fölött vezet ki a szabadba.
A generátorok, melyeket ez a kamion szállított ott pompáznak sárgán minden kapcsolójukkal és kijelzőjükkel. A háromból egy annyira új, hogy még a műanyag fólia is rajta van. E kamion hálófülkéje is érdekes, még benne van a sofőr takarója, párnája, sőt a fogkeféje is. Utunkat folytatva felemelkedünk 22 méterre és az úgynevezett postaláda kijáraton, mely a tartalék horgony mellett vezet a fényre, angolosan távozunk.
Egy másik merülés alkalmával, illetve ha elég fenékidő és gáz áll a rendelkezésünkre a raktér jelenlegi tetejét is érdemes megmerülni. Rengeteg könnyű felszerelési tárgy, illetve rakomány lebegett fel ide. Akad itt zöld füvet mímelő műanyagszőnyeg, ládák, benzineskannák, lavórok és egy pótkocsi kerekét is ide reptette a benne rekedt levegő.
A legérdekesebb dolog azonban az a fordított piramist formázó kék műanyagüveg rakás, mely a nagy ajtó felett lebeg némi olajban. Denaturált szesz, a felirat máig jól olvasható rajtuk 4 nyelven. A felső rakodóteret önmagában vagy a lakrésszel kombinálva 2-4 merülés alkalmával lehet bejárni. A technikai búvárok számára pedig a kamionok alatti labirintust is érdemes megnézni.